Những gì khu di tích im lặng và những kim tự tháp thì thầm (phần 3)

1 15. 12. 2017
Hội nghị quốc tế lần thứ 6 về ngoại chính trị, lịch sử và tâm linh

A nyní je možné spekulovat o stavu ruin. Nevidíme tu žádné stopy po bombardování, to je fakt. To poškození, které tam je, je spíš podobné přírodní zkáze, k níž došlo z přirozených příčin. Hlavním je – věk. Tohle se stává, když společnost přestane fungovat, zmizí organizace bydlení a služeb, při absenci potřebných oprav všechno rychle upadá.

Něco bylo zničeno zemětřesením, něco víc, něco méně, ale znova fungující zdroje vody, fontány a bazény sousedící s budovami, na nichž jsou stopy kolosální eroze, svědčí o vysokém stáří domů. Jak hodně vysokém? To je jedna z hlavních otázek.

V tomto případě pozorujeme u našich historiků nápadné rozpolcení. Když je potřeba potvrdit oficiální chronologii, hlučně vykřikují cosi o „sto tisících milionů let před naším letopočtem“, ale když je potřeba urvat prachy, které podléhají snadnému rozdělení, vyjí na celý svět o nezbytnosti okamžitě zachránit poklad světového dědictví nacházející se pod ochranou UNESCO. Lidsky je pochopitelné, že platy mají malé, ale svědomí je nutné mít! Dvanáct století to stálo, nespadlo, ale teď, jestli se okamžitě nevydělí 6,122 rublů 79 kopjejek, pak k jaru svět jistojistě přijde o drahocenné dědictví.

Ve skutečnosti je pravda někde uprostřed. Díkybohu je možné v reálu sledovat změny na týchž původních objektech. Takovou možnost nám dalo objevení se fotografie. A vyšlo najevo, že úroveň opotřebení přirozeným působením na horniny je výrazně vyšší. To, co je datováno na pět – sedm století zpět, se ukazuje být 80 – 100 let staré. To se jen zdá, že města ze žuly a čediče mohou vypadat jako nová po tisíce let; jsou přece vystavena působení deště, větru a kolísání teplot. Ve skutečnosti to, co zachytili malíři na konci 18. a začátku 19. století, mohlo být staré tak 300 – 500 let.

Ale podle mého názoru ani to nemusí být správné. Je nutné chápat, z čeho byly ty stavby postaveny předtím, než se změnily v ruiny. A to je velmi důležitá otázka. Zde použitý kámen – to není úplně kámen. Je to travertin, což je ve skutečnosti místní druh obyčejného vápence. Izborská pevnost byla postavena z vlastnostmi podobného materiálu a za tři sta let bez oprav se změnila ne jen v ruiny, ale v kopec nepravidelného tvaru!

Proto všechno hovoří o tom, že celá ta krása se stavěla zhruba sto let před tím, než byla „ofotografována“. A není divu, že tu vidíme takovou devastaci, když velkou část ruin pastevci následně použili na stavbu chlévů a stodol. Ke katastrofě došlo kolem roku 1700 podle tradiční chronologie. To jsem si nevycucal z prstu. Rok 1700 je velmi záhadný. Nemyslím tím samozřejmě jen tento jeden rok, ale na přelomu 17. a 18. století na Zemi došlo k čemusi zjevně globálnímu, něčemu, co se dotklo všech sfér života. Nějak najednou došlo k technologickému skoku.

Prakticky všechny sféry činnosti člověka dostaly impuls k rozvoji. Včetně malířství, díky kterému dnes přemýšlíme nad těmito otázkami. Objevení principu camery obscura způsobilo vznik fotograficky přesné fixace zobrazení.

Ano a současný kalendář nám vnutili Evropané v roce 7208 od stvoření světa, a ten je podivnou shodou okolností tentýž jako 1700.

Mnozí oprávněně namítnou, prý jaký vůbec problém, ať se Italové klidně pyšní myšlenkou, že všechnu tu velkolepost vybudovali jejich předkové. Tím spíš, že verze tradiční historie vyvolává tolik rozporů. Jediná otázka, která vyžaduje úpravu, totiž je, že neznámo odkud se vzala tisícovka let, kterých zjevně ve skutečnosti nebylo. Tady už dnes naštěstí pochybnosti prakticky žádné nejsou. Ale vzpomeňte si, že ještě před deseti lety, dokonce i jen zmínka o neexistujícím a vymyšleném tisíc let trvajícím „temném středověku“ mohla udělat kříž nad slibnou kariéru vědce. Nyní šoková etapa proběhla a uznávaní renomovaní doktoři a akademici klidně hovoří o tom, že ano, že je to docela přijatelné. Nu, co se dá dělat, všechny Petavius se Scaligerim podvedli. Stane se…



Ano, můžeme se dohadovat o tom, byl-li Čapájev mužik od rádla, nebo pečlivý technokrat, tento spor už nic nemůže změnit. Ale úplně jiná situace nastane, když máme před očima svědectví, která mohou dát odpovědi na ty nejvážnější a pro člověka důležité otázky. Nejdůležitější za celou dobu existence planety:
„Kdo jsme?“
„Odkud jsme?“
„Kdo nás vytvořil?“
„Jaký máme cíl?“
„Čím všechno skončí, kdy a jak?“
Proč jsem se rozhodl, že takové odpovědi je možné dostat díky nějakým obrázkům? Proto, že to možná nejsou jen „nějaké obrázky“. Důvodů nedůvěřovat pravdivosti celé plejádě umělců totiž máme krajně málo, a pokud ano, pak stejně jsme my všichni povinni chytit se této šance předané nám našimi pra-pra-pradědy a pokusit se zjistit skutečnou historii lidstva.

Klíčovým argumentem jsou bezvýhradné, stoprocentní důkazy přítomnosti znalostí, které předbíhají době. To je příznak umělosti světa, který nás obklopuje. To je příznak toho, že i my jsme umělá stvoření, bioroboti. Vytvoření na jednotné platformě z rozličných náhradních dílů.

Ve skutečnosti není tak důležité, zda byly „antické“ stavby vytvořeny v roce 1700 nebo 700. Hlavní rozpor je v něčem jiném.Ten by se dal zformulovat takto: Pokud všechny objekty, které nemůžeme z té či oné příčiny uznat jako vytvořené rukama naší civilizace, byly vytvořeny civilizacemi předcházejícími, pak kde jsou stopy činnosti těchto hypotetických předcházejících civilizací?

Rozvitá civilizace vždy zanechává i množství stop menších než přistávací plochy a mrakodrapy. Jsou to:
– hroby;
– odpadky;
– cesty;
– místa těžby nerostných surovin a stavebních materiálů;
– nástroje a zařízení;
– místa produkce zdrojů potřebných pro život obrovské masy lidí, jako je voda, potraviny, oděvy nebo obuv.

A to minimálně. Z toho všeho, co jsem vypočítal, dáme jen s obtížemi dohromady několik kamenolomů, dolů a šachet, jejichž stáří stejně věrohodně stanovit není možné. Jasným příkladem je žulový lom v Asuánu, který „egyptologové“ označili jako místo dobývání stavebního materiálu pro stavbu velkých pyramid v Gíze, nacházející se téměř tisíc kilometrů od lomu. A skutečnost, že lom se rozpracovával v době stavby Asuánské hydroelektrárny, vůbec nikdo neřeší.
A dokonce ona slavná „zmetková“ stéla v lomu je pokládána za „pozdrav“ od starověkých Egypťanů, i když se ji ve skutečnosti na objednávku vlády SSSR snažili vyřezat ruští inženýři pomocí tehdy ještě tajných plazmových hořáků.

Stélu tenkrát plánovali postavit na náměstí před Velkým divadlem v Moskvě, ale po té, co praskla a stala se nepoužitelnou, bylo jasné, že takovou metodou zopakovat to, co bylo uděláno PŘED NÁMI, není možné. A tak urbanistická rada Moskvy označila takovou stélu jako nevhodnou do jednotného architektonického stylu komplexu Divadelního náměstí.

Ukazuje se mi, že člověk se na planetě objevil zároveň s hotovými meglitickými stavbami, znalostmi i nástroji pro další rozvoj technologií. Vždyť jak se říká, pro to, aby bylo možné dobývat železnou rudu, je potřeba mít krumpáč a lopatu, aby se z železa dal vykovat krumpáč, lopata nebo třeba nůž, je nutná kovadlina a kladivo, které, jak známo, není možné bez jiného kladiva a kovadliny zhotovit. Máme tu začarovaný kruh, spor, co bylo dříve – vejce nebo slepice.

Và đây là nghịch lý không thể giải quyết bằng các phương pháp đã biết. Tuy nhiên, để tìm ra giải pháp, chúng tôi sẽ phải gửi lại một phiên bản phản khoa học. Có:
Thế giới của chúng ta đột nhiên được tạo ra như nó vốn có. Ai đó đã tạo ra con người, nhưng anh ta ngay lập tức nhận ra rằng ở dạng này anh ta thực tế không có cơ hội sống sót. Không giống như động vật, con người không có phương tiện sinh tồn trên thế giới này. Không có quần áo, giày dép, nhà ở, công cụ và vũ khí. Chỉ là một miếng thịt trần, nóng hổi. Thức ăn lý tưởng cho động vật. Do đó, rõ ràng là khi người khởi nguồn sinh sống trên trái đất cùng với sinh vật tinh vi này, chưa quen với sự sống trên trái đất, anh ta có nghĩa vụ dạy anh ta cách tồn tại và cung cấp cho nó một bộ kiến ​​thức và kỹ năng tối thiểu.


Ngoài ra, giống như bất kỳ vị thần nào khác, ông phải cung cấp nhà ở cho con người. Thậm chí, một người nông dân bất cẩn sẽ làm chuồng cho nó trước khi mang một chú chó con ra sân. Khi bạn mua một con chuột lang hoặc một con sóc, bạn cũng mua cả một thị trấn bằng nhựa cho những con vật nuôi này, và sau đó bạn xúc động quan sát khi chú chuột lang chạy giữa nhà, uống nước từ đài phun nước và trèo lên thang lên các tầng của ngôi nhà… Điều đó có khiến bạn nhớ không? Những người chăn nuôi không cư xử theo cách tương tự trên đống đổ nát của những bức tranh sơn dầu của Jurij Robertovič sao?

Tôi hiểu sự so sánh này là thô thiển, thậm chí là hoài nghi, nhưng nó chỉ để làm cho nó dễ hiểu hơn về ý tưởng cơ bản của phiên bản được trình bày. Và phiên bản được ra đời nhờ công của những nghệ nhân tàn tích. Những hình ảnh này chứng minh rõ ràng khả năng tôi đúng.
Khu di tích thực sự có thể nói chuyện, bạn chỉ cần học để hiểu ngôn ngữ của họ. Và ở đây tôi trình bày một biến thể của bản dịch của họ:
Tạo hóa đã tạo ra chúng ta cùng lúc với nơi ở. Làm thế nào chúng tôi đối phó với anh ta là một vấn đề khác nhau. Đây là đặc tính của loài homo sapiens, phân biệt nó với các loài khác - phá hủy, tiêu diệt và giết chết. Kết luận sau đây. Họ đã tạo ra chúng tôi như cách chúng tôi tạo ra các giống chó. Một để săn bắn, thứ hai để phòng thủ, thứ ba để đánh chó, thứ tư để trang trí nhà cửa.


Chúng tôi đại khái chia nó thành hai loại cơ bản. Đối với kẻ xâm lược và người bảo vệ. Nhưng tất nhiên, hai loài này được chia thành nhiều loài phụ. Cố gắng xác định "ai là ai" bản thân. Đối với tôi, hóa ra người Slav được tạo ra với mục đích duy nhất là đẩy lùi các cuộc tấn công từ bên ngoài vào vùng đất của họ. Có một cái gì đó trong đó cần thiết bởi những người đã tạo ra Anglo-Saxon, những người, với sự kiên trì kinh khủng, đã cố gắng chiếm lấy vị trí của người Slav trong nhiều thế kỷ.


Nó có nghĩa rằng chúng ta chỉ là một "tập tin đính kèm", một cơ chế để bảo vệ một cái gì đó quan trọng. Họ tạo ra chúng tôi để bảo vệ lãnh thổ mà nó đang tồn tại - nó có thể không phải là một thứ gì đó hữu hình. Chúng ta có thể đang bảo vệ một thứ gì đó không thể chạm vào, nhưng chắc chắn là rất, rất có giá trị. Và rất có thể đây chính là “tinh thần Nga”.


Albert Einstein được trích dẫn như sau: “Tôi không biết anh ta sẽ chiến đấu với vũ khí gì trong Thế chiến thứ III, nhưng trong cuộc chiến tiếp theo anh ta sẽ lại là những chiếc rìu đá.” Được biết, thiên tài tương lai là một người đàn ông bốn con ở trường. Đánh giá về câu nói này, anh ấy vẫn là một bộ tứ. Anh ấy đã sai về cơ bản. Những người đạt đến cấp độ tiếp theo của trò chơi sẽ lại sử dụng súng, động cơ đốt trong, thông tin liên lạc và xe cộ. Và tất cả những gì còn lại là đoán xem họ sẽ cần bao nhiêu năm để đạt đến trình độ của chúng ta. Nhưng chắc chắn sẽ không phải hàng thiên niên kỷ.

Và đó là những gì mà tàn tích thì thầm về. Tôi không nhấn mạnh vào tính chính xác của bản dịch, tôi không nói chắc chắn điều gì, nhưng bạn cũng không cấm suy nghĩ sinh ra. Những điều này chỉ có thể được giải thích. Và nếu nó xấu hay tốt, thời gian sẽ trả lời.

Những tàn tích im lặng về những gì và những kim tự tháp thì thầm

Các phần khác của bộ truyện